Ինչու ստեղծվեց այս բլոգը


Այս պոստում ես կպատմեմ այս բլոգի ստեղծման պատմությունը…

Բլոգ ունենալու ցանկություն իմ մեջ առաջացել է ոչ շատ վաղուց` մոտ 4-5 ամիս առաջ: Սակայն այն ժամանակ չգիտեի, թե ինչի մասին պետք է գրեմ բլոգում: Կան բազմաթիվ բաներ, որոնցով ես հետաքրքրվում եմ, բայց դրանցից միայն մեկը կարողացավ ստիպել ինձ ստեղծել այս բլոգը: Դա Formula 1-ն է: Ավելին այն ինձ ստիպեց սկսել գրել օրագիր, որն էլ առիթ հանդիսացավ այս բլոգի ստեղծման համար: Եթե նկատել էք, նույնիսկ իմ բլոգի անունւմ ակնարկ կա դեպի F!:  Ինչ ակնարկ?-Կմտածեք դուք: Շատ հասարակ մի ակնարկ. գրանպրիները անց են կացվում կիրակի օրերին, և ինչպես և F1-ի մյուս մոլի երկրպագուները, ես այդ օրերին սպասում եմ անհամբերությամբ:

Սակայն միայն F1-ի մասին չէ, որ գրելու եմ այս բլոգում: Ոչ շատ վաղուց սկսել եմ հետաքրքրվել web-design-ով, մանկուց հետաքրքռվում եմ մեքենաներով, ինչպես և այլ մարդիկ, ես լսում եմ երաժշտություն, դիտում եմ տարբեր ֆիլմեր, ճանապարհորդում, և ուսւմնասիրում եմ իմ սիրելի քաղաքը` Երևանը…

Ուստի այս բլոգում կպատմեմ իմ բոլոր հետաքրքրությունների ամենահետաքրքիր մանրամասները…

Թողնել պատասխան

