Ձեռագիր: Հուլիսի 12, Կիրակի


Ձեզ եմ ներկայացնում իմ ձեռագիր օրագրի սկւզբը: Այն սկսել եմ գրել հուլիսի 12-ի երեկոյան: Իսկզբանե, ես չէի պլանավորում, նրա հրապարակումը, սակայն ես կգրեմ այն ամանը, ինչ գրել եմ այնտեղ(առանց փոփոխությունների):

Հերթական անկապ ու աննպատակ օրերից մեկը: Ցավոք, ամառային արձակուրդների ընթացքում, այդպիսի օրերի թիվը կտրուկ շատանում է! Այսօր տեղի ունեցավ Գերմանիայի ԳՊ-ն: Հերթական անիմաստ և անհետաքրքիր գրանպրիներից մեկը` իմ և իմ սիրելի թիմի` BMW Sauber-ի համար…

Նրանք հերթական անգամ մնացին առանց միավորների… ԳՊ-ն այնքան անհետաքրքիր էր, որ կեսից քունս սկսցեց տանել : Անջատեցի հեռուստացույցը և գնացի Rainbow Six խաղալու… Հետո միայն իմացա, որ ԳՊ-ի հաղթող է դարձել Մարկ Վեբերը: Իդեպ, առաջին անգամ իր կարիերայում: Ես դեռ անհամբեր սպասում եմ Նիկ Հայդֆելդի առաջին հաղթանակին: Ու ինձ թվում է, որ դեռ երկար եմ սպասելու: Հույսը վերձինն է մեռնում:

Արդեն ժամը 23-ն է, բայց ես դեռ  չգիտեմ, թե որ հորիզոնականներն են գրավել Նիկն ու Ռոբերտը…

Այսօր կրկին մտածում էի Start-up-իս մասին, որի ամենամեծ պրոբլեմը ծրագրավորող չգտնելու մեջ է…

P.S.

Իդեպ, ես արդեն հրաժարվել եմ այդ մտքիցս, եթե ինչ-որ մեկին հետաքրքրում է, թե դա ինչ միտք էր, կարող է հարցնել 🙂

Թողնել պատասխան

