Հուլիս 13, Երկուշաբթի


2shabt

Սովորական օր էր…  Հետաքրքիր ու անհետաքրքիր պահերով:

Պրակտիկայից ստացա 18 միավոր: Այնքան էլ վատ չի, եթե հաշվենք, որ պրակտիկայիս օրագիրը ես չէի լրացրել:-)

Այսօր իմացա, որ երեկվա Գրան Պրի-ում Նիկ Հայդֆեիլդը գրավել է 10րդ հորիզոնականը: Պարզվում է, նա 8-րդ հորզոնականը գրավելու միանգամայն ռեալ շանսեր է ունացել, սակայն նրան խանգառել է չափից շատ “տաղանդավոր” Նելսոն Պիկեն (որը արդեն գործազուրկ է դարձել իր բացառիկ տաղանդի շնորհիվ):  Զարմանալի է, բայց իմ մոտ որոշակի համակրանք է առաջանում Լյուիս Հեմիլտոնի նկատմամբ: Անցյալ տարի ես նրան ուղղակի ատում էի: Փաստորեն, հայտնի թևավոր խոսքը ևս մեկ անգամ հաստատեց իր ճշմարտացիությունը:

mbp_graphics20090608

Արշակը այնքան գլուխս տարավ իր ապագա MacBook Pro 13″-ով, որ որոշեցի ես ել ուսումնասիրեմ այդ հրաշքը: Եվ վստահությամբ կարելի է ասել, որ այն գերեց ինձ: Պետք է լուրջ քայլեր ձեռնարկել այդ հրաշքից ունենալու համար: Այսինքն` ամենայն լրջությամբ զբաղվել վեբ դիզայնով: Եթե ամեն ինչ ընդհանա իմ ուզածի պես, ապա 2010-ին ես կունենամ այդ գլուխգործոցից…

Mood- I want it:-)

Օրվա սաունդտրեք- The Black Eyed Peas- Now Generation

3 thoughts on “Հուլիս 13, Երկուշաբթի

Թողնել պատասխան

