15 Հուլիս, Շաբաթ


maՆախորդ միքանի օրերին գրեթե ոչ-մի հետաքրքիր բան չպատահեց, չհաշված այն, որ ես կյանքւմս առաջին անգամ  ներկա գտնվեցի Ռեգիի համերգի: Հետաքրքիր էր…

Արդեն սկսում եմ հասկանալ, թե ինչ մեծ աշխատանք է  ինձ սպասվում Ֆանտոմը օնլայն դարձնելու համար: Հուսով եմ, որ կհաղթահարեմ:

Այսօր լսեցի The Black Eyed Peas-ի The END ալբոմը: Շատ լավն էր: Սակայն Simple little melody երգը ամենաշատը դուր եկավ, և ես սկսեցի անընդմեջ լսել այն…

Black Eyed Peas-The E.N.D.

Սակայն ալբոմի cover-ը դուրս այնքան ել չի գալիս: Ճիշտն ասաց ես նրանցից սպասում էի ավելի creative մի բան…

2 thoughts on “15 Հուլիս, Շաբաթ

    • Կինոմոսկվաի բակում: Երբը կարդա պոստի վեռնագրում: Ում հետ?- Իսկ քո կարծիքով? գուշակիր 1 անգամից 😉

Թողնել պատասխան

