Հուլիսի 14, Երեքշաբթի


3shabtiԱյսօր գլխումս առաջացավ մի նոր իդեա: Ստեղծել հայերեն էլեկտրոնային պարբերական, որը կպատմի իրական ճոխությունների մասին, այլ ոչ թե հայկական սութի գլամուրի մասին: Իսկ հայերին իրոք դուր են գալիս ճոխ բաները:

Այս պրոյեկտի առավելությունը այն է, որ ես կարող եմ այն ոտքի հանել ինքնուրույն: Այսինքն` առանց ծրագրավորողի: Եթե ամեն ինչ ընդհանա այնպես, ինչպես ես եմ պլանավորել, ապա այն արդեն հոկտեմբերին օնլայն կլինի, և կսկսի իր աշխատանքը:

Անուններ մտածելուց, մտքիս եկավ Phantome բառը: Այն հարմար է այդպիսի թեմայով ռեսուրսի համար: Ես նույնիսկ լոգո պատրաստեցի, որը դուք կարող եք տեսնել այստեղ:

phantome magazine logo by michael yeghyan

phantome magazine logo by michael yeghyan

••••

Իդեպ, ես այլևս չեմ զբաղվում այս պրոյեկտով, քանի որ գլխումս առաջացել է ավելի հետաքրքիր պրոյեկտի իդեա…

Թե ինչ պրոյեկտ է դա, դուք կիմանաք հետագայում` երբ այն կսկսի գործել:

Հիմա Ձեզ կասեմ միայն նրա Codename-ը

Project codename- PP²

Թողնել պատասխան

