29 Հուլիսի


Ուրախությունս երկար չտևեց…

Այսօր առավոտյան BMW-ի ղեկավարությունը հայտարարեց, որ BMW-ը լքելու է Ֆ1-ը 2009-ի վերջում: Սա տհաճ անակնկալ էր BMW-ի, և ինչու ոչ F1-ի բոլոր երկրպագուների համար:

Բա ես ինչ եմ անելու?? Ում եմ երկրպագելու 2010-ին? Նայելու եմ արդյոք F1 եկող տարի?

Մի բան հաստատ է! Քանի դեռ Quick Nick-ը գործի մեջ է, նայելու եմ, ու շարունակելու եմ երկրպագել նրան:

Կարելի է նաև սկսել WTCC դիտել…

Այսօր ևս մի սենսիացիա տեղի ունեցավ! F1 է վերադառնալու Շումմին!!Իմ համար արդեն միևնույնն է: Ուզումա Juan-Pablo-ն վերադառնա: F1-ի գազը մանրից անցնումա…

Թողնել պատասխան

