Միքիչ երաժշտության ու երաժիշտների մասին


Վաղուց էի պատրաստվում գրել ինչոր բան երաժշտության մասին, սակայն չէի կարողանում կողմնորոշվել թե կոնկրետ ինչից սկսեմ: Այս գրառման մեջ ես չեմ սկսելու ուրոշների պես փիլիսովայել, ու ճիշտ ու սխալ փնտրել: Կասեմ մի բան միայն եթե դուք լսում եք երաժշտություն, դա արդեն ճիշտ է 🙂 իսկ ինչ վերաբերվում է այս գրառմանը, այստեղ կներկայացնեմ են երաժշտությունը և երգիչներին, որոնց բախտ է վիճակվել վերջին միքանի ամիսների ընթացքում հայտնվել իմ iPod-ում:

Ամենինչ սկսվեց Moby-ից, երբ իմ ձեռքն ընկավ նրա վերջին` Wait for me ալբոմը: Մինչ այդ ես լսել էի նրա հատուկենտ երգեր` Լիֆտ մի ափը և Փորսելենը: Մի 2 կռուգ լսելուց հետո հասկացա, որ ուզում եմ լսել նրա մյու ալբոմները ևս: Մի քանի րոպե անց արդեն ներբեռնում եի նրա մյուս ալբոմները:  Այսպես անըդնդմեջ Մոբի լսելը տեվեց շուր 1 ամիս: Այդ մի ամսվա ընթացքում ես հասցրեցի լիկվիդ ընկնել (չկարծեք թե ծույլիկ եմ, ուղղակի բարձր ստանալու համար վերջին խնդիրը արտագրելուց բռնվեցի 🙂 ), միքանի գրան պրի դիտել, լինել էվերեստի գագաթին 😀 և այլն :
Moby-ից ամենից շատ սիրեցի Lift me up, Porcelain, Sliping away, Beautiful երգերը և Play ալբոմը:

Հետո սկսվեց Black Eyed Peas լսելը սլսվեց Boom Boom Pow-ը պատահական լսելուց: Այն դուր եկավ ինձ միայն միքանի անգամ լսելուց հետո: Առաջին կարծիքս խիստ բացասական էր! Եդ միքանի անգամ լսելուց հետո այն սկսեց դուր քալ, և ես որոշեցի ներբեռնել և լսել ողջ The E.N.D. ալբոմը: Ինչպես և ալբոմի առաջին սինգլը, ալբոմը ևս միքանի անգամ լսելուց հետո նոր սկեցի հասկանալ նրա երգերի իզյումինկաները և հավանել այն: Ամբողջ օգօստոս ամսվա ընթացքում լսում էի հենց այդ ալբոմը: Եվ վստահ կարող եմ ասել, որ այդ ալբոմը դառավ իմ ամառվա սաունդթրեքը: Բոլոր երգերը շատ ամառային են, իրենց մեջ պարունակում են շատ եներգիա, լսողին հաղորդում են բավականին շատ դրական լիցքեր, բարձրացնում են տրամադրությունը և անց են կացնում գլխացավը 🙂 :
Օգոստոսի վերջին որոշեցի ունենալ նաև նրանց մյուս ալբոմները: Ասած է, արված է! Ամբողջ սեպտեմբերը նույնպես ընկավ Black Eyed Peas-ի ալիքի տակ:
Ամենաշատը սիրվեցին Where is the love, Hey mama, Dum diddly, Lil lil, One Tribe, The apl Song, Anxiety, Don’t lie երգերը և բոլոր ալբոմները:

Հոկտեմբերին ականջիս ընկավ Coldpaly-ի Yes երգը` viva la vida ալբոմից: Ասեմ որ շնորհակալ եմ Կարենին Քոլդփլեյի դիսկը ինձ տալու համար: Ու տենց ել սկսվեց Քոլդփլեյ լսելը: Սկզբից Yes, հետո viva la vida ալբոմը օրեկան միքանի անգամ հնչում էին իմ այՓոդից: Ու այդպես մեկ ամիս գրեթե անընդմեջ: Ավելի ուշ սկսեցի լսել նրանց մյուս ալբոմները: Շատ հավանեցի նրանց Don’t panic, High Speed, Yellow, What if երգերը:

Նոյեմբերին սկսվեց Benny Benassi լսելը: Իսկ սկսեց այն Մադոննայի Սելեբրեյշն երգի Բեննի Բենասսի Ռեմիքսից (Իդեպ հենց այդ երգն է հնչում տեսահոլովակում), Coca-Cola-ի Happyness Factory-ի Բեննի Բենասի ռեմիքսից և vpleer.com-կայքից: Մի 2 օրից զգացի որ մի քանի երգով չեմ բավարարվում ու բեռնեցի Rock’n’Rave ալբոմը: Հետո բեռնվեցին նաև նրա մյուս ալբոմները: Սակայն ամենաշատը լսվեց հենց Rock’n’Rave-ը:

Դեկտեմբերը խառը ամիս էր: Անընդհա սեսսիա-մեսսիա զաչոտ մաչոտններով տարված ժամանակ չեի գտնում ինչոր նոր բան հայտնաբերելու ու լսելու համար: Լսում էի վերը նշված բոլոր ստեղծագործություններ: Նրանց էին ավելացել Sting — The Best ալբոմը ու էլի մի քանի բաներ:

Հունվարին համարյա երաժշտություն չեմ լսել, քանի որ iPod-ս մոտս չէր:

Փետրվարը Լեդի ԳաԳաի ու Բոբ Մառլիի ամիսն էր: լասում էի նրա բոլոր երգերը: Շատ հավանեցի No women, no cry և Buffalo Solider երգերը: Լեդի Գագաի The Fame ալբոմն էի լսում ուղղակի տրամ բարձրացնելու համար: Բոլոր երգերը ունեն լավ տեմպ ու պոզիտիվ են:

Մարտը դեկտեմբերի պես խառը ամիս ստացվեց: Լսում էի գրեթե ամեն ինչ: Սակայն հենց մերտին լսեցի մի երգ որը որոշեց մոտակա միքանի ամեսների իմ լսելիքը: Այդ երգի անունն է Armin van Buuren — In and out of Love: Հենց ես երգից սկսվեց Armin van Buuren իսկ հետագայում նաև տրանս լսելը: Իդեպ Հենց այս երգն է գլխավորում iPod-իս Top 25 Most Played փլեյլիստը:

Ապրիլին սկսեցի խորանալ Armin van Buuren-ի երաժտության մեջ: Լսում էի նրա Imagine ու Imagine remixes ալբոմները: Ապրիլի վերջում որոշեցի լսել նրա A State Of trance -ի հոբելյանական 450-րդ թողարկումը: Ու հասկացա թե իրականում ինչ կայֆ բան ա TRANCE-ը!!!!! Բացի այդ, Asot 450 լսելուց հետո սկսել եմ լսել Dash Berlin, W&W , Cerf & Mitiska:

Հա, ես պոստում նաև պատասխանեմ այն հարցին, թե ինչու ես Party-ներ ու Disco-ներ չեմ գնում տժժժալու համար?
Պատասխան: Հայաստանի փարթիները փարթի չեն, այլ փարթիի տնաղներ:


Այ այստեղ կարելի ա գնալ ու ինչպես կասեր Կարենը, ԱՏ ԴՈՒՇԻ ՏԺԱԼ!! Հենց որ Հայաստանում կլինեն էս տիպի միջոցառում կլինի, ես կգնեմ էդ միջոցառման տոմսը: Բայց աչքիս ես ավելի շուտ սենց միջոցառման արտասահմանում ներկա կգտնվեմ, քան այսպիսի միջոցառում Հայաստանում կլինի:

Ինչ տեսք ունի իմ Top 25 Played playlist-ը հիմա:
Արդեն նշել եմ որ առաջինը այ էս երգն ա: Մյուս հորիզոնականների վրա շատ չեմ կենտրոնանա, ուղղակի կասեմ, թե որ կատարողը քանի ստեղծագործություն ունի իմ ԹՈՓ 25ում:

Armin van Buuren — 16

Coldplay — 1

Balck Eyed Peas — 3

Pink Floyd — 1

Madonna — 1

Bob Marley — 1

Linkin Park — 1

U2 — 1

Վերջում ել նշեմ որ մյուս պոստում կպանտմեմ թե ինչով է լավ iPod-ով երաժտություն լսելը:

Թողնել պատասխան

