Խի բան չեմ գրում?


Վաղուց բլոգմ բան չեմ գրել: Պատճառը այն է, որ ես գտնվում եմ բանակում, կամ ոնց որ հիմա մոդայա ասեսլը “ՊԱՐՏՔՍ ԵՄ ԿԱՏԱՐՈՒՄ ՀԱՅՐԵՆԻՔԻՍ ԱՌԱՋ”:

Բլոգգինգից հավեսս չի փախել ուղղակի տեխնիկական հնարավորություններ չկան պոստեր գրելու: Սակայն լիքը բաներ կան, որոնց մասին կուզենաի Ձեզ պատել: Դրանց մեծ մասը կապված են բանակի հետ: Ցանկություն ունեմ նաև photo/video բլոգգինգով զբաղվել: Այստեղ կատարվում են բավականին հետաքրքիր բաներ, որոնք շատ կհետաքրքրեին գռաժդանսկի մարդկանց:

Մտածել եմ նաև տեխնիկական հարցի շուրջ: Շատ բան պետք չի, միհատ հեռախոս ա պետք, որ ունենա գոնե 5մպ տեսախցիկ, 3g qwerty keyboard, ու աշխատեցնի wordpress app: Կարճ ասած լինի Blackerry, iPhone, կամ էլ  android OS-ով աշխատող ժամանակակից հեռախոս, օրինակ` motorola defy!

Մի հարց կա որ բանակում համարյա անլուծելի է: Որտեղից գտնել 400+$ համապատասխան սարքավորում ձեռք բերելու համար…

Խի եմ էսքանը գրում?

որովհետև շատերը կարղ են մտածել որ էս բլոգնել ա են բազմաթիվ բլոգերից մեկը, որոնց հեղինակները բլոգ են կսկսում գրել մոդայից հետ չընկնելու համար, որոշ ժամանակ անց հավեսները փախնում ա ու թարգում են գրելը: Նենց որ իմացեք ես դրանցից մեկը չռմ !!!!!!!

Իսկ հիմա ստիպված եմ գնալ, քանի որ կարող եմ ուշանալ ճաշարանից ու սոված մնալ: Մինչ նոր հանդիպում!!!

Թողնել պատասխան

