նախ*ւյ, գրելու եմ


երեևի արդեն մի ասից ավել ա անցել են ժամանակից, որ ասեցի, որ այլևս էս բլոգում չեմ գրելու։ չնայած դրանից հետո միանգամ արդեն խախտել եմ որոշումս։ էս ել 2րդն ա։ ու հաստատ վերջինը չի։ ես մի ամիս ու միքիչ ժամանակի ընթացում բավականին շատ եմ զգացել բլոգիս պակասը։ չե, ես կախում չունեմ բլոգինգից, ուղղակի երբ ապրում ես գրեթե բացարձակ մենակության մեջ, ու մարդ չկա կողքիդ, որ կարանաս մտածածտ ամեն հաստ ու տափակ բան ասել ազատվել լավ ու վատ մտքերից, կամա թե ակամա ցանկություն ա առաջանում մի ձև, մեկի հետ կիսվելու։ դե մենակ ես, ֆեյսբուքը սպամի ու զիբիլի հավաքակայան ա դառել , ընդեղի գրածտ ընկերներիտ մեծ մասը չի էլ հասցնում նկատել, որովհետև միհատ տափակ անիմաստ միաբբջիջ կենդանի հարցա տվել։ ասենք շուն թե՞ կատու։ ու պատասխանը բոլորին ակնհայտ ա! չակ նորիս!! ու տենց սաղի մոտ ու ամբողջ ժամանակ։ ու տենց․․․

ու տենց ու դու զգում ես, որ գոնե բլոգդ մարդիկ կարդում էին, ու հետո զանգում էին կամ գրում ու ասում էին որ դու լավ ես գրում, որ քո մոտ ստացվում ա ու ասում քին քիփ գոինգ օն! ու դու նենց մենակ էիր, որ տենց մանր բանից ոգևորվում էիր ու մտածում էիր, ինչ լավն եմ ես!!

առանց տենց բաների մի ամիս ու ես էլ չեմ դիմանում, ես պետքա միձև արտահայտվեմ, ասեմ մտածածիս գոնի մի 0.05 տոկոսը։ թեչե կպայթեմ։

ոփշեմ, ոնց ջոկեցիկ, I am back!!

One thought on “նախ*ւյ, գրելու եմ

  1. Ջաաան! Այ սենց կոմբեքներ շաատ եմ սիրում:
    Միք ջան, քիփ գոինգ օն!
    Ես չնայած որ բանակում չեմ՝ մեկա տենց բաներից տառապում եմ, դրա համար էլ քեզ լրիվ հասկանում եմ: Ինչքան ուզում ես գրի. փիլիսոփայի, տուֆտի… ես մեկա քեզ follow եմ տվել ու կարդալու եմ =)

Թողնել պատասխան

