շատ բան իմանաս, շուտ կծերանաս


համաձայնվեք, դուք էս արտահայտությունը օգտագործում եք ինչ որ մեկին հեգնելու կամ էլ ուղղակի նրան պատասխան տալու ցանկություն չունենալու դեպքում։ Ձեզանից շատերը երեևի լուրջ չեն էլ մտածել նրա իմաստի մասին։ Իզուր․․․

Ես ել չէի մտածել, բայց էսօր պառկած առաստաղին նայելիս հասկացա, որ այն ունի շատ խորը իմաստ։ Հասկացա իմ կյանքի դրվագներից մեկը հիշելուց։ Ավելի ճիշտ հիմա մոդա դարձած մի բանի մասին մտածելուց։ Ի՞նչի մասին։ ԴԵՊՐԵՍԻԱՅԻ!

Հա, հենց դեպրեսիայի։  Հիշել էի 1-ին կուրսում գունանկարից ստուգարք հանձնելս։ հիմա հավես էլ չունեմ մանրամասնելու, բայց իմ ղեկավարը տաղանդավոր սրիկա էր։ Բոլոր ուսանողները դժգոհ էին նրանից։ Նա գրեթե ոչ մի բանով չէր օգնում իր ուսանողներին։ Ես ել բացառություն չէի։ Ու տենց փախավ հավեսս գծանկարով զբաղվելու ու առավելևս դասերին մասնակցելու։ Հետո միկերպ արեցի բոլոր առաջադրանքները (իդեպ բավականին լավ) ու գնացի էդ անտեր ստուգարքին։ Անտեր ղեկավարս էլ էր եկել։ Հանձնաժողովը գոհ էր իմ նկարներից։ Բայց ղեկավարս դայաղ արեց ու ասեց, որ ես վատ ուսանող եմ, դասերին ինձ լավ չեմ պահում ու որ ինձ բարձր գնահատական չի էլ հասնում։ Ստացա բավարար։

Ինչ կլինես էդ ժամանակ? Պարզա, որ տրամտ կնկնի ու կուզենաս թքել սաղի վրա։ Հա, ես ել տենց եղա ու գնացի միքիչ հեռու, առանձին լոմից դուրս գալու։ Կին դասախոսներից մեկը նկատեց, որ տրամս մեղմ ասած ենքան էլ լավ չի ու մյուս ուսանողներին կարգարդեց որ գնան ու Միքայելին դեպրեսիայից հանեն ։D …

թե ի՞նչ եղավ հետո, էնքան էլ կարևոր չի։ Կարևորը էն ա, որ միչև այդ ես բազմիցս լսել էի դեպրեսիաների մասին, բայց երբեք չէի էլ մտածել չտո զա խրենь:

Ի՞նչոււ, որովհետև տանձիս պետք չէր։ Էդ օրը միքիչ մտածեցի ու նորից թարգեցի մտածել դրա մասին։ Որովհետև էլի տանձիս պետք չեր գլուխս անիմաստ ու անպետք գաղափարներով լցնել։ Խի՞ ընկնել դեպրեսիայի մեջ, եթե կարելի ա ուղղակի միթեթև լոմկվել, հետո լսել միհատ թույն երգ ու լոմկի տեկից դուրս գալ։ Ոչ թե ընկնել դեպրոսիայի մեջ, տենց միքանի օր, հետո նորից ու նորից, մի օր էլ են տիպի դեպրոսիայի մեջ ընկնել, որ դեպրեսված գնալ ու վենա քցել 🙂

Նաֆիգ մնե նե նադա․․․

հա, առակս ի՞նչ ա ուսուցանում։

Ասում եմ պետք չի ծանրաբեռնել ձեր ուղեղները լիքնը անպետք գաղափարներով ու հետո էլ էդ գաղափարների դարդից վատանալ ու մեռնա։ Կարելի ա ուղղակի մտածել պարզ, ու ոչ թե ևնկնել դեպրասիայի մեջ, այլ լոմկվել, հետո լավ երգ լսել ու շարունակել ապրել հանգիստ կյանքով։

Վոբշեմ, շատ բան իմանաս, շուտ կծերանաս։ Կամ ուղղակի Think simple, act simple!

Թողնել պատասխան

