բացում ա․․․


դեմքեր, որոնք իրականում դեմք չունեն․․․

Նախ, չիմացողներին բացատրեմ թե ինչ ա նշանակում բացել։ Բացելը խոսակցական բառ է, հայերեն բացատրությունը չեմ տա, կասեմ դրա ինտերնետային տարբերակը։ Այսպսով ԲԱՑԵԼ բառի հոմանիշը անգլերեն ԼՕԼ հապավումն է։ Հա, հայհայա մոռացել էի, բացում ա  արտահայտությունը ունի նաև մոդիֆիկացիաներ։ Դրանցից մեկը ԲԱԱԱՑՈՒՄ ԱԱԱԱ!!!-ն ա, նշանակում ա ՌՕՖԼ։ Լավ, անցաք։

Հիմա ասեմ թե ինչի վրայա ինձ բացում։

Ինձ բացում ա որ ամեն մի ԿԴՎԻՆ ինստալլ անել կարացող, որ համել եսիմ որտեղից իմացել ա Առմենիան Ֆոնետիկ դնելու ձևը, սկսում ա բլոգ գրել։ Լավ, էդ հլը հեչ։ Դրան ենքան ել դեմ չեմ։ Ինձ ավելի ա բացում որ տեսնում եմ թե ոնց են էդ սութի բլոգգերները փորձում իրենց ազգանունները բրենդ սարքել։ Էնել ի՞նչ բրենդ,- ԻՆՏԵՐՆԵՏԱՅԻՆ։

Տօ այ հոգնած հլը գնա գոնե բլոգիտ դիզայնը միքիչ դզի հետո խոսա բլոգինգի կանոների , ՍԵՕ-ի ու նմանատիպ այլ բաների մասին։

Ասում են մարդում մատով ցույց տալը ենքան ել քաղաքավարի չի, դր ա համար ել ոչ ոքի մատով ցույց չեմ տա։ Ուղղակի նայեք էս նկարին։

Էն մեջտեղի ստատիստիկան ինձ ավելի ա բացում։ Ես մարդը երևի իր մեջ քցել բռնել ա , որ ինքը հայաստանում բլոգինգի ասերի ասն ա, ու կարա ուրիշներին սովորացնի։

Հա, li.ru-ի գրաֆիկներից գաղափար չունեցողներին ասեմ, որ են ամենատակի թիվը էսօր էդ բլոգ այցելած մարդկանց քանակն ա։ Մեջտեղինը՝ 24 ժամվա ընթացում բլոգ այցելածների, իսկ վերևինը՝ 24 ժամվա ընթացքում դիտված էջերի քանակի մասին ա ասում։

Ուրեմն ասել, որ թվերը վաբշե ցնցող չեն։ Մանավանդ եդքան ռեկլամ ու սեօ արած բլոգի համար։ ՈՒ մանավանդ են մարդու բլոգի համար, ով մտածում ա, որ ինքը նենց թույն գաղափար ունի բլոգինգի մասին, որ կարա հլը մի բան էլ ուրիշների սովորեցնի։Համեմատության համար ասեմ, որ իմ բլոգի ստատիստիկան շատ քիչ ա էս մարդու բլոգինից տարբերվում։ Մեկել ի տարբերություն նրա, ես ես բլոգում գրում եմ ոչ թե ամեն օր, այլ լավագույն դեպքում ամեն շաբաթ։

Ինձ ավելի  ա բացում, որ մտածում եմ էդ մարդիք նենց թույն դեմքեր են, որ իրենց թույլ են տալիս միհատ էլ կայք ստեղծել ու ընդեղ գրել հայկական բլոգերի ռեյտինգների մասին։ Իրեն թույլ տալը որնա, իրենց պարտքն են համարում ես կասեի։

Հավեսս էլ ա փախնում տենց հանճարներ տեսնելուց․․․

կհանդիպենք։ լավ եղեք!

Թողնել պատասխան

