Սեքսա արածները։ Եսիմ ինչ չի․․․


Պոստս սկսում եմ էս նկարով։ Ասեմ, որ իմ կարծիքով էս նկարը բեսսամթ լավ արտահայտում ա հայկական դեղին մամուլի լրագրողների մտածելակերպն ու կյանքի վիճակը։

Սիրելի ԱՆԿԱՊ, ԱՄԲԱԽ-ԶԱՄԲԱԽ ԳՐՈՂ ՀԱՅԿԱԿԱՆ “ԼՐԱՏՎԱԿԱՆ” ԿԱՅՔԵՐԻ “ԼՐԱԳՐՈՂՆԵՐ” ՋԱՆ!!! մենք գիտենք, որ դուք շատ եք սիրում “ՍԻՐԵԼ” մեր գլուխները․․․ Բայց պետք չի։

կուզեք, ասեք, որ ես կյանքից հետ եմ։ ՈՒզում եք ասեք, որ ես անհետաքրքիր գյադա եմ, բայց փաստա։ Անժելա Սարգսյանի կյանքի “ամենապայծառ” ակնթարթների մասին ես իմացել եմ դրանք պուբլիկավատ անելուց շաատ-շատ հետո։ Ու․․․ Գիտեք, երբևե ինձ չեն հետաքրքել տարբեր մարդկանց կյանքի մանրամասները․․․ երբեք։ ոչ մի տեսակի։ մանավանդ անձնական։

Հա, յանիմ ինչ, մարդու սիրտը ինչ ուզեցել էր են էլ արել էր։ Յանիմ վատ բան կար իրա արածների մեջ? միթե սեքսը վատ բանա? իմ կարծիքով շատ էլ լավ բանա․․․ համել ասում են էս անտեր պետությունում ամեն մարդ ունի սեփական կարծիքի, դավանանքի ու խղճի ազատության իրավուք։ Տոլի էդ տիպի մի բան։ լավ չեմ հիշում։ Հիմա էդ մարդու խիղճն ու կարծիքն էլ սեքսի մասին տենց էր։

Էդ մեր դեղնագույն “լրագրողներն” էին, որ  էդքանը չջոկին ու ճանճից յեքա փիղ սարքեցին։ Խեղճ աղջկան ել տարան են աշխարհ ու չգիտեմ հետ բերին թե չե։

չի հետաքրքրում․․․

էսօր ել մտնում եմ ֆեյսբուք ու են կողքի ռեկլամային սյունյակում եսիմ ինչ միհատ սայտի ռեկլամա ։ կարծեմ 1-ին․եյեմ։ ու գրածա, որ են ԱՆՆԱ սերիալի դերասանուհի ԱՆԻ ԵՍԻՄԻՆՉՅԱՆԻՆ էդ տիպի մի բանի վրա բռնել են․․․ Գրածա, որ օնա պերեպլյունուլա անժելու սարգսյան․․․ ու եդ տիպի տափակ ու անկապ բաներ։

Նորից եմ ասում․․․ Ձեզ ինչ թե շտո օնա ձելալա էտոյ նոչյու․․․ Գնացեք ձեր դարդերին։ Թե չգիտեք թե ոնց կարելի ա միքիչ գոնե այցելուներ գրավել ձեր տրաքած ռեսուրս։ Եթե չգիտեք, ասեմ իմացեք, որ դրան հազար ու մի նորմալ, գրագետ ու ցենզուռնի ձև կա։ Գնացեք սեօ-մեօ կարդացեք գոնե։ Թեչե ընկել էք սրա նրա ծիծիկներից եք կախկխվում․․․

Ամոթա։ Յեսիմ ինչ չեն արել էդ մարդիք։ Վսեվո լիշ ՍԵՔՍ։ Հա սեքս, են որ ձեր պես խակ ցոգոլները չեն կարում ռեալ կյանքում անեն ու դրա տեղը ստիպված գործի ժամին պոռնո են նայում․․․ Գնացեք ու մտածեք։

Թողնել պատասխան

