Թուղթ ու գրիչի կայֆը


ImageՍաղ սուտ ա։ Թուղթ ու գրիչից լավը չկա։ գնալով ավելի ու ավելի եմ դրանում համոզվում։ Կարաս ժամերով նստես կոմպի դեմը, բայց չկենտրոնանաս։ Ինչ ուզում ես արա, մեկա չի ստացվելու։ Հո զոռով չի՞։
Այ, բայց թուղթ ու գրիչը ձեռքդ վերցնելուն պես, մտքերդ սկսում են իրար հետևից գալ։ Պրյամը կակ պա մասլու։ Դու էլ չես ջոկում թե ոնց ես արդեն 2-3 էջ սևացրել։

Պռոստո միհատ վատ բան կա։ Հետո հավես չի լինում նստել ու էդ սաղ նորից կոմպով հավաքել բլոգում պոստ անելու համար։
Էդ ալարկոտության պատճառով գիտեք քանի-քանի թույն պոստեր են մնացել թղթի վրա, հետո միհատ ապուշ, ուբոռկա անելուց էդ թղթերն էլ քցելա զիբիլը ու սաղ ջուրն ա ընկել․․․

3 thoughts on “Թուղթ ու գրիչի կայֆը

    • հա, էդ էլ կա։ բայց դե ստեղ էլ միհատ վատ բան կա։ խզբզոցների մեջ միհատ գլուխգործոց էս խզբզում ու մեկել տեսնում էս, որ ստիպված էս կիսատ թողնել, որովհետեև մինչ այդ էնքան էս խզբզել, որ թղթի վրա էլ նորմալ տեղ չի էլ մնացել 🙂

  1. Ոնց եմ հասկանում 😀 Ես իմ գրառումները հիմնականում թղթի վրա եմ գրում ու էտ ժամանակ ինձ թվում ա ես չեմ գրում, այլ գրիչս ա ինքն իրան մտքերս դուրս հանում ուղեղիցս:

Թողնել պատասխան

