մելբուռնյան ավետիս


Image

Էս օր սկսվեց Ֆորմուլա-1-ի 2012թ-ի սեզոնը։ Ավելի ճիշտ սեզոնը շուտ էր սկսվել ուղղակի էսօր առաջին Գրան Պրին էր։ Մարտի 18-ը իր հետ բերեց լիքը կայֆոտ նորություններ։

Ես վերջին 2 տարվա մեջ արդեն սովորական դարձած ձևով բաց թողեցի Գրան Պրիի հեռարձակումը համապատասխան ալիք չգնտելու պատճառով։ Բայց հո ինտերնետում համապատասխան կայքերի տեղն էլ գիտեմ․․․

Պարզվում ա երեվա սուպեռ կվալիֆիկացիայից հետո ՄակԼառենը էսօր էլ ա սաղին տոկի տվել ու Ջենսոնը իր կարիերայի 13-րդ հաղթանակն ա նվաճել։ Վատ չի։ Այ որ սենց սարունակվի ես շաատ էլ գոհ կլինեմ ամեն ինչից։

Բայց մի բան էլ կա, որ ավելի շատ ա ինձ թևեր տալիս։ Երեկ կվալիֆիկացիայի ժամանակ էն Ռենո Լոտուս կոչված թիմն էլ ա իրեն լավագույն կողմերով դրսեվորել։ Չե, կներեք։ Ռենոն չե։ Ռենոի բոլիդը։ Ու Լոտուսի պիլոտ, կարելի ա ասել դեբյուտանտ Ռոմեն Գրոժանը գրավել ա 3-րդ տեղը։ Կիմին 17-րդը։ Բայց Կիմիինը ուրիշ պատմություն ա։ Իրանց ասելով սխալի արդյունք։ Հավատում եմ, քանի որ, դժվար թե աշխարհի չեմպիոն Կիմին էդքան թույլ գտնվեր իր դեբյուտանտ թմակցի համեմատ։ Ինչքան էլ WRC սթայլով քշած լներ։
Էդ տենդենցը պահպանվելու դեպքում կարծում եմ մենք էս տարի բազմիցս կտեսնենք Կիմիին պոդիումի վրա շամպայն խմելուց։ Այ կդզի․․․

Էսօր էլ էդ ռալլիստ Կիմին երեկվա 18-րդ տեղից հասել ա 7-րդ տեղ ու միավորներ ա վաստակել։ Շատ լավա, եթե հաշվի առնենք, որ Մելբուռնի վազքուղին քաղաքային տիպի ա ու մրցակցին արդար պայքարում անցնելու շանսեր շաատ քիչ ա տալիս։ Ստեղից հետևություն․ Կիմին մնացել ա նույն սառնասիրտ ու արագ Կիմին։ Ու էդ ինձ թևեր ա տալիս։
Վոբշեմ Go Kimi! Gooooo!

P.S. Ինչքան ուզում էն թող Կիմիի չուզողները ասեն որ վազքուղին սպեցիֆիկ ա, մեկա ես ասելու եմ, որ Կիմիի պես կռուտոյ պացան չկա հիմիկվա Ֆ1-ում ու որ դեռ Կիմին սաղին ցույցա տալու։

Թողնել պատասխան

