բան չգրելու մասին


Image

Հայաստանում Shit happens ամեն հինգ տարին մեկ․․․ բայդց դե դրանից հետո կյանքը շարունակվում ա։ Ու էդ դզում ա~

 

էս վերջերս մարդիկ ինձ հացնում են թե խի՞ էլ բլոգում բան չեմ գրում։ Ես էլ պատասխանում եմ, որ մեկա ոչ ոք չի կարդալու, քանի որ բոլորը իրենց ուշադրությունը կենտրոնացրել են ապագա ընտրությունների ու դրան նախորդող նախընտրական ցիրկի վրա ու ոչ ոքի տանձին պետք չի իր առանց այդ էլ չափից շատ զբաղված ուղեղը կենտրոնացնել ասենք քրեաթիվ քլասթերների, ֆաբրիկլուբի կամ ուրիշ ոչ քաղաքական թեմաների վրա…
Ու ես ցիրկը ամսի վեցով չի պրծնելու։ Է՜․․․ հլը յոթա լինելու, ութ ․․․ քառասունք։ Վոբշեմ մի ամիսը նաղդա։ Ու եթե քառասունքով սաղ թեման փոզվի ու գնա ցենտրա։

նենց որ պակա վսե զանյատի վիբըռամի, յա բուդու մալչած ի ծիխը ռժած նադ նիմի։
Պ․Ս․ Զզզզվում եմ նախընտրական Հայաստանի ինտերնետից, ռադիոից, թերթերից ու հեռուստաՉտեսությունից․․․

 

2 thoughts on “բան չգրելու մասին

  1. Միկ ջան, ռուսերեն բառերը ռուսերեն տառերով գրի էլի: Փշաքաղվում եմ ամեն անգամ կարդալուց 🙂

Թողնել պատասխան

